بررسی دو شکایت در هشتمین جلسه کمیته نظارت بر فعالیت تاسیسات گردشگری قزوین

هشتمین جلسه کمیته نظارت بر فعالیت تاسیسات گردشگری قزوین طی سال جاری با رسیدگی به دو شکایت از واحدهای اقامتی استان و با حضور معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری، کارشناسان حوزه گردشگری، مسئول حراست و واحد حقوقی اداره‌کل میراث‌فرهنگی و روسای انجمن‌های حرفه‌ای این حوزه برگزار شد.

به‌گزارش میراث آریا،  نادر محمدی روز چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۴ با اشاره به برگزاری این جلسه گفت: به‌دنبال دستورالعمل نظارت و رسیدگی به شکایات تاسیسات گردشگری مصوب هیئت محترم وزیران مورخ ۲۷/۳/۱۳۸۰ با هدف تکریم ارباب رجوع و ارتقا کیفیت خدمات واحدهای گردشگری، هشتمین جلسه کمیسیون رسیدگی به شکایات تاسیسات گردشگری استان در سال جاری تشکیل شد و شکایت‌های مراجعه‌کنندگان در خصوص کیفیت خدمات و رعایت استانداردها در ۲ واحد اقامتی استان مورد بررسی و پیگیری  قرار گرفت.

معاون گردشگری استان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون و طی ۸ جلسه ۱۴ شکایت مربوط به تاسیسات گردشگری مورد بررسی قرار گرفته افزود: در این جلسات با بررسی مهمترین موضوعات و مشکلات مرتبط با شکایات گردشگران تا کنون اقداماتی چون تذکر کتبی با درج در پرونده و یا جبران خسارات گردشگران توسط دفاتر خدمات مسافرتی به واحدهای خاطی ابلاغ شده‌است.

 محمدی تصریح کرد: جلسات کمیته نظارت بر فعالیت تاسیسات گردشگری در صورت دریافت شکایت و پس از بازدید میدانی و ارزیابی شرایط واحد یا واحدهای خاطی  توسط بازرس اداره نظارت بر تاسیسات گردشگری اداره‌کل یک بار در ماه یا بیشتر بسته به تعداد شکایات تشکیل می شود.

او خاطرنشان کرد:  از تمامی گردشگران و شهروندان درخواست داریم تا هرگونه تخلف و نارضایتی خود را به صورت مستقیم و از طریق تماس با سامانه ملی ۰۹۶۲۹ و یا شماره تماس ۰۲۸۳۳۶۸۵۰۲۴ به صورت مستقیم به این کمیته گزارش دهند تا در اسرع وقت رسیدگی گردد.

انتهای پیام/

کد خبر 1404061300862
دبیر محمد آوخ

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha